شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا

شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

با ترفندی که امروز براتون میذارم شما میتونید که با تایپ کردن بر روی کیبورد یا همون صفحه کلید کامپیوتر خود را روشن نمایید. البته این قابلیت در کامپیوترها بر متفاوت بودن مادربوردها متغیر است ولی معمولا بیشتر مادربوردها از جمله گیگا این قابلیت را دارد. آموزش اجرا: …

۱٫ابتدا باید وارد بایوس سیستم خود شود بدین منظور هنگامی که کامپیوتر خود را روشن مینمایید قبل از آنکه وارد ویندوز شوید دکمه Delete را بزنید تا وارد محیط بایوس شوید.

۲٫شما باید بر روی منو (Power Management setup) رفته و اینتر را بزنید. این منو در بیشتر مادربوردها منو چهارم میباشد. البته ممکن است که همچنین منویی را پیدا نکنید پس بنابراین بدنبال منوی مشابه آن بگردید.

۳٫سپس منوی (Power by Keyboard) را انتخاب نمایید. در حالت معمول باید روبروی این منو عبارت Disabled نمایش داده شده باشد.

۴٫سپس با استفاده از دکمه (Page Down) کیبود خود، عبارت Disabled را به Password تغییر دهید. سپس اینتر را فشار دهید و پسورد خود را تایپ نمایید و اینتر را فشار دهید و دوباره باید پسورد را تکرار کنید و اینتر را فشار دهید.(همانطور که اشاره شد ،بعضی از مادربوردها عبارت Password را ندارند پس شما باید عبارت Any Key را انتخاب نمایید و در این حالت شما میتوانید با یک کلید کامپیوتر خود را روشن نمایید.)

۵٫حال دکمه Escape را که در گوشه ی بالا در سمت چپ کیبورد قرار دارد را بزنید و منو Save and Exit را انتخاب نمایید و دکمه (Y) را به نشانه Yes فشار دهید و از محیط بایوس خارج شوید.

منبع : سی پنل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀